מדספייס MEDSPACE קליניקה להשכרה בראשון לציון

קליניקה להשכרה בהתאמה אישית!

MEDSPACE הינו מתחם עבודה רפואי ראשון בישראל הנותן מענה נוח לכל מי שמחפש קליניקה להשכרה, אצלנו ניתן למצוא שירות השכרת קליניקות יוקרתיות בתנאים גמישים ומותאמים אישית. עתיד חדש בעולם הקליניקות הרפואיות נוצר במיוחד כדי להבטיח חווית טיפול מושלמת עבורכם ועבור המטופלים שלכם.

סביבת עבודה ברמה שטרם הכרתם:

הקליניקה להשכרה שלך מחכה מעבר לפינה

הקליניקה שלך מחכה

מעוניינים לשמוע עוד אודות קליניקה להשכרה? 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או התקשרו 072-3308861

מדוע לבחור קליניקה להשכרה ב-MEDSPACE

קליניקה להשכרה וטיפולים יוקרתיים

קליניקה להשכרה וחדרי טיפול

מגוון קליניקות וחדרי טיפול מרווחים ומאובזרים המאפשרים טיפול בסטנדרט הגבוה ביותר. קליניקות בגדלים ועיצובים שונים המאפשרים התאמה אישית וחווית טיפול מקצועית ומדויקת.

קליניקה להשכרה זמינות וגמישות

זמינות וגמישות

קליניקה להשכרה באופן קבוע או על בסיס שעתי, קליניקות בזמינות מיידית ללא התחייבות. שעות נוחות המאפשרות קבלת מטופלים עד שעה מאוחרת. שעות פעילות המתחם: א'-ה' 08:00-22:00, ובימי ו'- 08:00-15:00.

קליניקה להשכרה ברמת שירות שטרם הכרתם

חווית שירות חסרת תקדים

קליניקה להשכרה בעיצוב אדריכלי חדשני ויוקרתי באווירה הייטקיסטית, מערכות טכנולוגיות חדשות ומנהלי קהילה שידאגו באופן אישי ללוות ולקדם את פעילות הרופאים והמטפלים, יסייעו בקידום שיתופי פעולה בין קהילת המומחים ויספקו מענה מקצועי בכל נושא.

קליניקה להשכרה - חדרי סדנאות והרצאות

חדרי סדנאות והרצאות

חדרי סדנאות והרצאות מרווחים ומאובזרים למפגשים קבוצתיים, העברת קורסים והשתלמויות, כנסים, סדנאות ופעילויות נוספות. אפשרות להשכרה קבועה או באופן שעתי.

שירותי ניהול קליניקה להשכרה ושירותי מזכירות

שירותי ניהול קליניקה
ושירותי מזכירות מלאים

צוות מזכירות אישיות מקצועיות, זימון וניהול תורים, שירותי הקלדה וניהול יומן, מוקד טלפוני 24/7, מערכת זימון תורים אינטרנטית, גביית כספים ותזכורות למטופלים שיאפשרו לכם להתעסק אך ורק ברפואה.

קליניקה להשכרה במיקום מרכזי ונגיש

נגישות מלאה, קליניקה להשכרה במיקומים אסטרטגיים ומרכזיים עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית ובסמיכות לבתי חולים וריכוזי אוכלוסייה, חניון תת קרקעי צמוד בעבורכם ובעבור המטופלים שלכם.

קליניקה להשכרה במעטפת שיווק אישית

מעטפת שיווקית אישית

סיוע בשיווק ופרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של הרשת, החל מהקמת עמוד אישי באתר האינטרנט של הרשת דרך הרשתות החברתיות ועוד. שירותי בניית אתרים ורשתות חברתיות, כרטיסי ביקור, קידום מקוון, חשיפה למטופלים ופרסום ייעודי ברחבי המתחם.

קליניקה להשכרה שירותים נלווים

שירותים נלווים

גישה לאינטרנט מהיר ומאובטח, שירותי ניקיון ותחזוקה, מיזוג אויר, גישה לנכים, אחסנת ציוד אישי, חדר צוות לרופאים ומטפלים הכולל מטבח מאובזר, סיוע בהסדר עם חברות ביטוח ושב"ן, מחירי השכרה ללא עלויות עסקיות נלוות
(ארנונה, חשמל, מים).

קליניקה להשכרה זמינות וגמישות

שיווק

שיווק ופרסום בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המתחם וסיוע אישי בשיווק, ללא עלות

קליניקה להשכרה זמינות וגמישות

שעות פעילות גמישות

המתחם פתוח בכל ימות השבוע בימי א' – ה' בין השעות 08:00-22:00, ו' – 08:00- 13:00

קליניקה להשכרה שירותים נלווים

אינטרנט

אינטרנט מהיר ו - WIFI חופשי
בכל המתחם

מיקום מרכזי ונגיש

קליניקה להשכרה במיקום מרכזי בלב רעננה, גישה נוחה לתחבורה ציבורית, חניון תת קרקעי נגיש וזמין

קליניקה להשכרה

למידע נוסף אודות קליניקה להשכרה –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו 072-3308861

שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים

קליניקה להשכרה – זה טוב לבריאות 

אם בעבר מטופלים וגם רופאים יש לציין, לא היו שמים לב לעיצוב של המרפאה של הרופא (אם היא הייתה חדר בבניין מגורים אז לא היה לה שום עיצוב), הרי שהיום עם כל המודעות לעיצוב ולאסתטיקה, בוחרים רופאים רבים לשכור קליניקות וחדרי טיפול במתחמים של מרפאות וקליניקות מתקדמות. יש היום רשת של מרפאת כאלה המציעה קליניקות בגדלים ובעיצובים מגוונים, המאפשרים כל רופא ומטפל לשכור את הקליניקה להשכרה שהכי מתאימה לטעם האישי שלו ולמרפאה שהוא רוצה לשבת בה ולקבל מטופלים. קליניקה להשכרה מאפשרת חווית טיפול מדויקת ואישית, בו הרופא בוחר לתת את הטיפול והשירות הכי במקום נעים, מודרני ואסתטי. 

אפשר להזמין את הקליניקה על בסיס שעתי או באופן קבוע. זוהי קליניקה בזמינות מידית, כולל כל המעטפת של השירותים הנלווים. הרופא לא צריך לדאוג לשום דבר, פשוט להגיע עם הסטטוסקופ ולהתחיל לעבוד.

מדספייס MEDSPACE \ וקליניקות l קליניקה להשכרה
מדספייס MEDSPACE קליניקה להשכרה בראשון לציון

שעות מאוחרות, זמינות ונגישות של תחבורה

קליניקה להשכרה במתחם רפואי, מאפשרת לרופאים לקבל מטופלים גם עד שעות מאוחרות, מעבר לשעות שקופת חולים מציינת בפרסומים שלה. שעות הפעילות במתחמי הקליניקות הללו הן מ-8:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה. בימי ו' הם עובדים מ-8:00-15:00. מדובר על קליניקה רפואית בעיצוב אדריכלי מושקע, שיש בה הרבה מאווירה של בריאות והיא עושה מצב רוח טוב. העיצוב הוא הייטקיסטי, מודרני ובמקום מערכות של טכנולוגיות חדשות ומנהלים שדואגים ומלווים באופן אישי כל שוכר קליניקה ומרפאה במקום. בנוסף מתקיימים שיתופי פעולה פוריים בין המומחים השונים במקום.

קליניקות וחדרי סדנאות במקום אחד

במקום יש חדרי סדנאות והרצאות, הזמינות לקהיליית הרופאים הן למפגשים קבוצתיים, הן לסיעור מוחות, העברת קורסים, כנסים, התכנסויות וסדנאות. יש מקום לשכור את החללים הללו באופן שעתי או על בסיס קבוע. 

במקום צוות של מזכירות אישיות, המספקות שירות של ניהול תורים, שירותי הקלדה וניהול יומן. המוקד הטלפוני פועל 24 שעות ביממה, יש מערכת זימון תורים און ליין וכן במסגרת הניהול נגבים כספים מהמטופלים, נשלחים להם תזכורות ועוד, המזכירות עושות את כל עבודות הפקידות ומה שנותר לכם זה לטפל.

קליניקה להשכרה, היא קליניקה שלגביה יוכל לדרוש הרופא ריהוט או כל ציוד אחר לו הוא זקוק במסגרת עבודתו, בעיקר אם מדובר על מומחה בתחום כלשהו הדרוש ציוד, אביזרים, מיטת טיפולים מסוימת או כל ציוד אחד שקשור ישירות לתחום המומחיות הרפואי שלו.

קליניקה להשכרה  יתרונות למטפל

אם בעבר קליניקות הרופאים היו מצויות בבתי מגורים וגם ישנים ומאוד לא ייצוגים, הרי שהיום מטופלים מעדיפים להגיע למקום נעים ומעוצב, וזה גם עושה להם מצב רוח טוב. בשנים האחרונות חלה מהפכה במיקומם של קליניקות ומרפאות, ואלה נמצאים היום במתחמים שנועדו עבורם. כך למשל ניתן למצוא תחת קורת גג אחת רופאים מתחומים שונים, כך שאם אתם המטופלים צריכים יותר מרופא מומחה אחד, תוכלו למצוא את כולם באותו מקום בלי להתרוצץ ולבזבז זמן.

בדרך כלל ממוקמים המתחמים האלה המקומות מרכזיים, המאפשרים לכל מי שמגיע גם מקום חנייה חופשי באזור וזאת מבלי להיכנס לעיר הצפופה ולחפש חנייה מתחת למרפאה בדיוק במקום הכי צפוף בעיר. השכרת מרפאות זו מגמה עולה בקרב הרופאים.

מרפאות אסתטיות ומזמינות

השכרת מרפאות, הפך לתחום מוביל בכל מה שקשור לאכלוס רופאים מתחומי מומחיות שונים תחת קורת גג אחת. גם המטופלים מרוצים. במקום להגיע לאיזו קליניקה באיזה בניין מגורים, הם מגיעים למקום מעוצב ומושקע, בו נמצאים רופאים שונים. התחושה היא של קידמה ושל אירוח, פחות של קליניקה וזה מאוד מוסיף גם לאווירה הנעימה שיש במקום. המקומות הללו מעוצבים, מודרניים ונותנים הרגשה טובה לכל מי שבא.

מהצד של הרופאים, אין הסדר יותר טוב מזה. יש להם כבר מרפאות מוכנות, עם כל הציוד שהם צריכים, וכל הריהוט והעיצוב שכבר נעשה. כל מה שהם צריכים לעשות, זה להיכנס ולהתחיל לקבל מטופלים.

בכניסה יושבת משכירה שאחראית על מתן השירות למטופלים של כמה רופאים, הכול מסודר ומתוקתק, ואם מגלים שצריכים גם רופא אוזניים, אז פשוט עוברים לחדר אחר ומחכים גם שם בתור. כמה שקל ופשוט.

רשת של מרפאות- קונספט של חו"ל

אחת הבעיות הגדולות של מטופלים הייתה תמיד להגיע למרפאה של הרופא, או למצוא לידה חנייה, כי בדרך כלל היא הייתה בתוך בניין מגורים באמצע העיר. היום יש רשת של מרפאות מומחים שיש לה סניפים בכל מיני ערים מרכזיים ומיקומים אסטרטגיים אליהם קל להגיע גם עם תחבורה ציבורית. בכל מתחם עבודה כזה יש ציוד רפואי וחדשני, שיטות קבלת הלקוחות הן זריזות ויעילות וזה לא כמו לשבת שעות ולחכות במרפאה. קובעים מראש את התור מגיעים בזמן ונכנסים. יש קליניקות מאובזרות ועד חווית השירות הייחודית. הקהילה במקום יוצרת סביבת עבודה מקצועית ומזמינה. בהתאם יש במקום גם חדרי סדנאות והרצאות לטובת צרכי הרופאים וליוזמות פרטיות. חדשנות וגמישות הם מילות המפתח המלוות את הקליניקה.

קליניקה להשכרה – ככה מקבלים היום מטופלים.  

הקליניקה שלך מחכה

למידע נוסף אודות קליניקה להשכרה –  השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או התקשרו 072-3308861

מתחם MEDSPACE רעננה | מתחם MEDSPACE ראשל"צ

מדספייס לוגו

השאירו פרטיכם, וצוות קהילת MEDSPACE יצור עמכם קשר בהקדם על מנת לסייע לכם בכל נושא: 
החל מזימון תור למומחה ועד השכרת קליניקה או חדר סדנאות באחד מסניפי הרשת.

או התקשרו 2950*

צרו איתנו קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם